Nasz stały klient poprosił o przeprowadzenie kampanii mailingowej, której celem miało być zachęcenie do zakupu nowych, wprowadzanych na rynek ekskluzywnych produktów do pielęgnacji. Prowadząc sklep internetowy, klient posiadał swoją bazę zarejestrowanych użytkowników, których chciał poinformować o zakupowych nowościach.
Treść mailingu została profesjonalnie opracowana przez naszych copywriterów, a następnie wdrożona do wysyłki. Wraz z treścią do wiadomości dołączono grafiki oraz CTA z przekierowaniem bezpośrednio do podstrony sklepu z produktami, na których sprzedaży zależało naszemu klientowi. Do maila dołączono także indywidualny kod rabatowy, który każdy klient mógł zrealizować przy zakupie nowego produktu.
Ogółem wysłano 6328 maili do bazy klientów sklepu internetowego. Maila otworzyły 1392 osoby, z czego 153 dokonały zakupu. Konwersja z mailingu wyniosła nieco ponad 11%.
Mailingi do targowanej grupy odbiorców są zwykle droższe, ale mają lepszą konwersję. Mailingi kierowane losowo nie zawsze będą skuteczne. Naszym klientom proponujemy zawsze pracę na specjalnie dobranej grupie odbiorów.