Reklamy video TrueView dają możliwość docierania do klientów na całym świecie oraz dokładnego targetowania ich odbiorców. Kampanie video można tworzyć i zarządzać nimi za pomocą konta Google AdWords.
TrueView to doskonała możliwość na zbudowanie świadomości marki relatywnie niewielkim kosztem, ponieważ klient płaci jedynie za takie wyświetlenia reklam, które trwały więcej niż 30 sekund (w momencie, jeśli reklama jest dłuższa) lub za obejrzenie przez użytkownika reklamy w całości (jeśli reklama jest krótsza niż 30 sekund).
TrueView daje ogromne możliwości dopasowania grupy docelowej, do której reklama jest kierowana. Podobnie, jak w przypadku Google AdWords możemy tutaj różnicować ustawienia kampanii ze względu na demografię, miejsce zamieszkania, czy dla grup remarketingowych.
Reklama video nie wymaga dużych nakładów finansowych, więc mogą z niej korzystać również mali przedsiębiorcy. Ze swojej strony możemy zagwarantować najlepsze możliwe efekty w działaniach reklamowych prowadzonych w serwisie You Tube oraz na Facebooku.