15 października 2018

Depozycjonowanie – wszystko o depozycjonowaniu.

Depozycjonowanie – depozcjonowanie to działanie które ma za zadanie obniżyć pozycje w wyszukiwarce strony www na odpowiednią depozycjonowaną frazę lub na zbiór fraz. Wiele osób pyta czy depozycjonowanie istnieje. Czy jest możliwe. Jakie są konsekwencje. Jak uniknąć konsekwencji depozycjonowania. Czy za depozycjonowanie grozi coś z zakresu prawa. Dziś postaramy się przybliżyć Wam wszystko o depozycjonowaniu.   Depozycjonowanie czy istnieje?  Odpowiedź jest jednoznaczna istnieje. Wiele firm się jej boi. Wiele firm jest niezabezpieczonych. Wiele razy widzieliśmy ofiary takich działań. Od zaspamowanych stron po pozycjonowanie na pasożyta. Jeśli ktoś myśli że chodzi tutaj o linki w tych najprostszych formach to jest to jedna z najprostszych metod nie zawsze jednak skuteczna. Przy nieumiejętnych działaniach przez klienta może nawet podnieść wyniki wyszukiwania niechcianej strony. Dla tego dobre depozycjonowanie najlepiej zostawić specjalistą. To my doradzimy Wam jak odpowiednio zdepozycjonować konkurencję lub oczywiście niewygodne fakty. Depozycjonowanie jest oficjalnie wykorzystywane i doradzane przez wiele firm. Depozycjonowanie – […]
25 września 2018

Wpływ Pop-upów na stronie na SEO – Pop up a pozycjonowanie stron WWW

Wpływ Pop-upów na stronie na SEO – Pop up a pozycjonowanie stron WWW.   Cześć. Ostatnio na pewnej grupie widziałem takie pytanie: “Jak w tej chwili wygląda wpływ pop-upów na stronie na SEO? lepiej w ogóle tego nie robić, czy “zajmujące mało miejsca i dające się łatwo zamknąć” nie podlegają karom? ktoś wie coś więcej na ten temat?” Śpieszę z odpowiedzią. Większość z was wykorzystuje Pop-Up do generowania leadów. Po 15 lutego większość wkurzających Pop-upów będzie blokowana w przeglądarce Google Chrome. Jeśli liczysz, że Twojej strony to nie dotyczy to albo jej nie masz albo nie wiesz że około 70% ludzi w Polsce korzysta z Chroma. Dodatkowo ile ludzi korzysta z zagranicy? Tak więc jest to ważna zmiana. Generowanie Leadów za pomocą Pop-Upów Najpierw wyjaśnijmy sobie czym jest Lead Generation czyli generowanie albo zbieranie leadów, jest to zakres działań które prowadzą do pozyskania potencjalnego klienta tak zwanego lead`a. Do takich działań […]
7 września 2018

Skąd się to wzięło?

Skąd się to wzięło? W przeciwieństwie do rozpowszechnionych opinii, Lorem Ipsum nie jest tylko przypadkowym tekstem. Ma ono korzenie w klasycznej łacińskiej literaturze z 45 roku przed Chrystusem, czyli ponad 2000 lat temu! Richard McClintock, wykładowca łaciny na uniwersytecie Hampden-Sydney w Virginii, przyjrzał się uważniej jednemu z najbardziej niejasnych słów w Lorem Ipsum – consectetur – i po wielu poszukiwaniach odnalazł niezaprzeczalne źródło: Lorem Ipsum pochodzi z fragmentów (1.10.32 i 1.10.33) „de Finibus Bonorum et Malorum”, czyli „O granicy dobra i zła”, napisanej właśnie w 45 p.n.e. przez Cycerona. Jest to bardzo popularna w czasach renesansu rozprawa na temat etyki. Pierwszy wiersz Lorem Ipsum, „Lorem ipsum dolor sit amet…” pochodzi właśnie z sekcji 1.10.32.
22 stycznia 2018

Platforma SEO – Co jest ważne w platformach SEO

Platforma SEO – co to takiego. Witajcie. Dziś opowiem wam o słynnych platformach SEO. Czyli czym są i czy warto z nich korzystać. Platforma SEO to CMS na ogół cechują się według twórców: bardzo szybkim działaniem (czas wczytywania strony) przejrzystym i maksymalnie krótkim kodem strony. Tak zwanym czystym kodem. O który wielu speców zapomina. struktura strony internetowej jest optymalna przyjaznymi adresami URL posiadaniem mechanizmów przyspieszających działanie strony łatwością integracji z innymi narzędziami do optymalizacji strony SEO friendly Często też możecie się spotkać z tym że obsługują wiele domen. Wiele też opcji językowych. Inteligentne tagi. Łatwość wpisywania Tittle. Platforma SEO dla czego warto bardziej użyć zwykłego kodu. Jesteś tutaj bo tak naprawdę nie potrafisz kodować. Ale my jako firma musimy umieć pisać czystym kodem. Dla speców jest to umiejętność bezcenna i żadne platformy SEO tego nie zastąpią. Dlaczego? Otóż umiejętne, tu podkreślać należy słowo umiejętne pisanie kodem pozwala stworzyć dosłownie każdą […]
3 listopada 2017

Pozycjonowanie filmów w YouTube – Pozycjonowanie w YouTube

Pozycjonowanie filmów w YouTube – Pozycjonowanie w YouTube Nie da się ukryć, że platforma YouTube to zdecydowanie największy serwis skupiający video na świecie. Najdokładniej ukazują to same liczby. Co minutę w serwisie pojawia się blisko 300 godzin filmów, a użytkownicy na ich oglądaniu spędzają 9 miliardów godzin każdego miesiąca. Samych użytkowników zarejestrowanych na YouTube jest natomiast ponad miliard. Rekordy popularności YouTube bije też w Polsce. W naszym kraju w serwisie zarejestrowanych jest blisko 16,5 miliona użytkowników, co stanowi ponad 3/4 wszystkich eksploratorów sieci. Jest to też trzecia najczęściej odwiedzana witryna w Polsce. O wysokiej pozycji YouTube doskonale świadczy też wewnętrzna wyszukiwarka serwisu, która jest drugą największą światową wyszukiwarką zaraz po Google. Tyczy się to też Polski, przynajmniej jeśli sugerować się mamy badaniem przeprowadzonym przez Megapanel PBI/Gemius za kwiecień 2015 roku. Trudno dziwić się temu, że to jak wysoką pozycję w hierarchii stron internetowych zajmuje dziś YouTube, zauważyli też przedsiębiorcy, tworząc […]