Nie ilość linków, a ich jakość jest ważna, dlatego podczas analizowania Twoich linków zwrócimy uwagę na to, gdzie umieszczone są linki prowadzące do Twojej strony i zbadamy, jak wpływają na jej jakość oraz czy podnoszą widoczność Twojej witryny w sieci. Sprawdzimy też, czy na Twoją stronę nie nałożono filtra Google, przez który dobrze ustawione reklamy są blokowane i nie wpływają na poprawę widoczności strony w sieci.
Zdjęcie filtra Google może znacząco wpłynąć na wyniki wyświetlania na liście wyszukiwania. Zdejmiemy bezwartościowe i małowartościowe linki prowadzące do Twojej strony, przez co usuniemy nałożony na stronę filtr. W dalszej kolejności powiemy Ci, jakie działania należy wdrożyć, by szybka poprawa widoczności nie wiązała się z nałożeniem kolejnego filtra. Przemyślana strategia pozycjonowania to klucz do Twojego sukcesu. Przygotujemy ja dla Ciebie w oparciu o nasze doświadczenie w kampaniach typu link building.
Więcej informacji udzieli Ci nasz pracownik. Czekamy na kontakt.