Konwersją nazywamy określone lub oczekiwane działanie użytkownika naszej strony internetowej. Jeśli zatem nastawiamy się na sprzedaż usług naszą konwersją będzie zakupienie przez odwiedzającego witrynę konkretnej usługi. Jeśli nasza strona jest stroną informacyjną, która ma skłonić do kontaktu, to konwersją będzie ilość przesłanych przez stronę zapytań. W momencie, gdy budujemy bazę mailingową konwersją, czyli działaniem pożądanym będzie zarejestrowanie maila w newsletterze. Dla przedsiębiorców konwersja może być różna, w zależności od tego, jakich działań oczekują oni od internautów odwiedzających ich stronę www.
Konwersja jest mierzona za pomocą tzw. współczynnika konwersji, czyli ilości wykonanych (zamierzonych) działań w stosunku do liczby odwiedzających stronę użytkowników.
Dlaczego warto przeprowadzić audyt konwersji?
Oba te czynniki znacząca podniosą efekty oczekiwanych przez nas działań, a założone cele będzie prościej realizować. Ponadto audyt konwersji pozwala określić, w jakim stopniu witryna spełnia założenia i cele oraz jakie zmiany są konieczne, by w określonym czacie przynosiła wymierne korzyści.
Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się więcej.