Aby wzbudzić świadomość marki, zbudować zaangażowana społeczność wokół marki, odpowiedzieć na pytania odbiorców i wygenerować leady sprzedażowe nie wystarczy po prostu pisać i publikować. Potrzebne jest przygotowanie strategii, dzięki której kontent marketing będzie mógł w jak najkrótszym czasie przynieść wymierne zyski.
Strategia contentowa przygotowana przez naszą firmę odpowie na pytania, co, gdzie i jak publikować, by osiągnąć zamierzone cele.
W ramach strategii contentowej:
Tworzenie strategii contentowej w oparciu o audyt treści pozwoli określić:
Strategia content marketingowa skupia się na analizie celów oraz działań konkurencji. Pozwala określić typ publikacji, który najlepiej trafi w gusta klientów i formę, która w najlepszy sposób odpowie na ich pytania. Wdrożone działania będą zatem nie tylko odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów, ale i pozwolą na dopracowanie szczegółów takich, jak:
Wszelkie treści publikowane w ramach strategii będą miały określone słowa kluczowe, a po realizacji zadania otrzymasz pełny raport ze wdrożonych działań.
Więcej informacji i odpowiedzi na pytania udzieli nasz pracownik.