Treści na Twojej stronie internetowej mogą być napisane dobrze, ale czy masz pewność, że docierają do Twojego klienta, są dla niego zrozumiałe i czytelne? A co z wyszukiwarkami? Przecież one też powinny odczytywać treści zawarte na Twojej stronie www, żeby móc je indeksować.
Audyt content marketingowy pomoże Ci określić:
Content Marketing staje się powoli coraz bardziej popularną formą reklamy. Treści publikowanych w Internecie jest wiele, dlatego tak ważne jest, by nasze nie tylko angażowały użytkowników stanowiąc tło dla konwersji, ale przede wszystkim były zoptymalizowane pod kątem SEO.
Podobnie, jak w przypadku budowania kampanii AdWords, również i kampanie kontent marketingowe wymagają odpowiedniego przygotowania, jakim może i powinien być właśnie audyt treści.
Dzięki niemu dowiesz się:
Audyt treści powinien być traktowany jako podstawowe narzędzie weryfikowania działań content marketingowych. Warto powtarzać go cyklicznie badając rynek i zachodzące w nim zmiany.
Dopytaj nas o szczegóły i zamów audyt treści swojej witryny.