Ponieważ na pozycję Twojej strony w Internecie wpływa wiele czynników, które wzajemnie od siebie zależą, bardzo ważną kwestią jest przeprowadzenie audytu SEO, który odpowie nam na pytanie, jaka jest widoczność naszej strony w wyszukiwarkach, jakie ma atuty i co należy dopracować. Korzyści, jakie można osiągnąć po przeprowadzeniu audytu to m.in.:
Audyt SEO to podstawa przygotowania każdej SEO kampanii!
Audyty SEO należy przeprowadzać na każdym etapie tworzenia strony, a więc:
Audyt SEO przeprowadzony od podstaw podczas tworzenia serwisu internetowego pozwoli na wyłapanie błędów, które w przyszłości mogą zaważyć na kwestiach kosztów związanych z pozycjonowaniem. Ryzyko popełnienia błędów zmniejszymy do minimum, jeśli już od początku będziemy świadomie optymalizowali stronę pod działanie najbardziej popularnych wyszukiwarek.
Weryfikacja założeń oraz optymalizacja strony www to kluczowe zadania takiego audytu. Dzięki nim precyzyjnie określimy, czy wszystkie aspekty techniczne naszej witryny są dobrze przygotowane i jakie dalsze działania optymalizacyjne należy podjąć, by w przyszłości budżet lokowany w pozycjonowanie nie został spisany na straty.
Jeśli na stronie wprowadzamy zmiany kosmetyczne, zwykle nie mają one większego znaczenia dla wcześniejszej optymalizacji. W przypadku, gdy zmiany, jakie zachodzą na stronie są duże trzeba mieć świadomość, że drastycznie mogą wpłynąć na optymalizację i efektywność przeprowadzanych kampanii. Dlatego warto po każdej z nich ponownie przeprowadzić audyt, by określić, czy i w jaki sposób zmienne wpływają na działania SEO.
Za każdym razem, kiedy działania pozycjonujące przejmuje inna firma powinna ona przed wprowadzeniem pierwszych kampanii przeprowadzić audyt SEO, by określić parametry, które pozwolą osiągnąć założone cele.
Każda z tych czynności pozwala na wyłapanie i uniknięcie błędów, które przyszłościowo mogą zaważyć na kosztach podejmowanych działań pozycjonujących.
Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak audyt SEO może pomóc wygenerować Ci większe zyski.