logo
(+48) 533 525 168

41 procent o tyle obniżyliśmy koszt pozyskania leada z AdWords

Zadanie:

Jednym z najtrudniejszych klientów, zawsze jest ten, kto wcześniej korzystał z jakiejś formy reklamy i w jego przypadku z różnych powodów ta forma nie sprawdziła się. Jeśli w grę wchodzi pozycjonowanie, czynników ważących o powodzeniu kampanii jest bardzo dużo. Nie ma jednego sprawdzonego sposobu pozycjonowania, który odnieść można do różnych klientów nawet w momencie, jeśli oferują zbliżony profil usług lub mają zbliżone cele.

Prowadzącemu od wielu lat działania rekrutacyjne klientowi zależało na pozyskaniu nowych klientów ich usług. Klient działał dwutorowo – z jednej strony pozyskiwał pracowników z zagranicy (głównie Ukraina, Węgry, Polska),  z drugiej pracodawców (głównie Anglia, Niemcy, Włochy) dla zarejestrowanych w swojej bazie danych specjalistów.

Celem prowadzonych kampanii była rejestracja użytkowników w dedykowanym systemie, który określał parametry obu stron i tym samym dobierał określonych w bazie pracowników do konkretnych ofert pracy udostępnianych przez zarejestrowanych pracodawców.

Klientowi zależało na optymalizacji kampanii pod kątem kosztów oraz konwersji (ilości nowych rejestracji względem użytkowników odwiedzających stronę).

Działanie:

W pierwszym ruchu poprosiliśmy o raport z dotychczasowych działań SEO i sami przeprowadziliśmy audyt SEO oraz audyt UX. Po przeanalizowaniu wyników zaproponowaliśmy przygotowanie prostych stron landingowych w języku ojczystym dla każdego target, zamiast kierowania wszystkich użytkowników na bazową stronę firmy.

Do przygotowanych w ten sposób stron dopasowaliśmy osobne kampanie Google AdWords w tym kampanie bannerowe, kierowane na rynek lokalny. Teoretycznie zmniejszyliśmy zasięg odbiorców poszczególnych treści, ale zawęziliśmy też jego grupę docelową, przez co kampanie stały się bardziej produktywne i miały większą konwersję.

Efekt:

Strony landingowe wymagały od użytkowników określonego działania (rejestracji), co przełożyło się bezpośrednio na wzrost konwersji. Mniejsze kampanie, pomimo ich zwiększonej ilości miały lepszy odbiór dzięki dokładnemu określeniu target, a ich optymalizacja pozwoliła na obniżenie kosztów aż o 41%.

Dzięki nam klient płacił mniej za kampanie o lepszej skuteczności!

 

Ciekawostka:

Optymalizacja kampanii AdWords może pomniejszyć ich koszty przy zachowaniu co najmniej takich samych wyników!

UDOSTĘPNIJ:

KORZYŚCI WYNIKAJĄCE ZE WSPÓŁPRACY Z NAMI

Wysoki poziom bezpieczeństwa

Nasi specjaliści gwarantują optymalne wykorzystanie budżetu na kampanie reklamowe.

Wystawiamy szczegółowe i rzetelne raporty

Cykliczne i szczegółowe raporty to nasza podstawa efektywnej współpracy z klientem.

Oszczędzamy Twoje pieniądze i czas

Zapewniamy kompleksową obsługę klienta dzięki czemu Twoja firma nie musi szukać dodatkowych rozwiązań.

Najlepsze efekty

Skuteczne działania SEO i SEM powodują wzrost ruchu jak i konwersji co przekłada się na znaczące efekty sprzedażowe.

Budowanie szybkiego zasięgu

Nasi klienci już w pierwszy miesiącu mają konwersję z naszych działań.

DLACZEGO MY?

Wysoka terminowość wykonywania zleceń
Najlepsze na świecie narzędzia
Pozycjonujemy w 11 przeglądarkach
Szybkie efekty prowadzonych kampanii
Nasi specjaliści potwierdzają wiedzę certyfikatami
Certyfikaty potwierdzające naszą skuteczność
ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA
Newsletter

Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www, Tworzenie stron www, Agencja reklamowa – Łukasz Wudyka, Lubicz 3/119, 30-034 Kraków, REGON: 365765850, NIP: 5130096722 newslettera zawierającego treści marketingowe dotyczące optygizer.pl . Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

NASZE BESTSELLERY:
OSTATNIE WPISY:
Copyright © 2019 – 2024 OPTYGIZER. All Rights Reserved
magic-wandlockcogprintergraduation-hatlicensecartcalendar-fullchart-barsdiamondrocketclock