Klient posiadający duży serwis internetowy zgłosił się do nas z problemem związanym z niską sprzedażą usług i średnią dobieralnością do klienta docelowego. Pomimo wartościowego contentu na stronie internetowej i wielu usług, jakie oferowane były w ramach współpracy konwersja była niska, sprzedaż mocno ograniczona, podobnie, jak samo pozyskiwanie klientów.
Podczas współpracy określiliśmy największy problem klienta, który polegał na zbyt szeroko kierowanej ofercie, do nieokreślonej grupy docelowej. Mnogość usług, nawet jeśli wziąć pod uwagę to, że wszystkie obszarowo związane były z jedną branżą, wpisane były w jedną ofertę, w której dość ciężko było odszukać istotne informacje. Pomimo świetnej pozycji w wynikach wyszukiwania klient nie odnotowywał sprzedaży, a jedynie wzrost zasięgu strony. Więcej użytkowników sprawdzało ofertę jego usług, jednak ostatecznie nie dochodziło do sprzedaży. Audyt SEO wykazał drobne nieprawidłowości w budowie strony oraz doborze fraz kluczowych.
W ramach współpracy w pierwszej kolejności na podstawie audytu SEO zoptymalizowaliśmy witrynę klienta, a potem określiliśmy target odbioru każdej usługi i stworzyliśmy dodatkowe zakładki na stronie www, w tym 6 stron landingowych. Do każdej usługi dobraliśmy kampanię AdWords lub Facebook Ads, skierowaną do konkretnej grupy odbiorców.
Po pierwszym miesiącu dzięki stronom lądowania oraz poprawie fraz kluczowych w prowadzonych kampaniach reklamowych klient pozyskał aż 284 nowe leady, które wygenerowały sprzedaż na prawie 15 000 złotych. Koszt działań naszej firmy nie tylko zwrócił się w pierwszym miesiącu, ale i wygenerował zysk, minimalizując tym samym koszty poniesione podczas współpracy.
Inwestycja w audyt oraz profesjonalne podejście do problemów klienta już w pierwszym miesiącu generuje zyski znacznie przewyższające koszty współpracy!