Firma z branży budowlanej, działająca na rynku lokalnym od niemal 15 lat postanowiła wprowadzić nową usługę. Dodana na stronie domowej firmy zakładka nie przynosiła żadnych realnych korzyści, pełniąc jedynie rolę informacyjną. Klient zwrócił się do nas z konkretnym problemem oraz konkretnym celem – chciał, aby jego nowa usługa trafiała do klientów, chciał widzieć tego efektu, w postaci złożonych zapytań w celu podjęcia współpracy.
Zamiast kierować klientów na stronę główną firmy, zaproponowaliśmy stworzenie w ramach witryny strony typu landingpage, do której przygotowana została kampania Google AdWords. Aby lepiej poznać klienta i rynek, na którym działa oraz oferowane usługi przeprowadziliśmy audyty, które pomogły nam zrozumieć specyfikę branży klienta oraz poznać jego konkurencję. Na podstawie audytów udało się nam określić sposób i formę kampanii, jakie zaproponowane zostały klientowi. Ich wdrożenie zakończyło się sukcesem w postaci wzrostu zapytań o konkretne typu usług.
CTR – 17%
CPC – 0,97 zł
Ilość wypełnionych formularzy – 27
Współczynnik konwersji – 7,83%
Landingpage nie musi być stroną samodzielną. Z powodzeniem może również działać, jako podstrona (zakładka) głównej witryny.