Trafił do nas klient, zajmujący się pozyskiwaniem dotacji z Unii Europejskiej na rozwój. Zależało mu na szybkim pozyskaniu firm, które w okresie najbliższych 2 miesięcy planowały pozyskanie takich środków.
W pierwszej kolejności zaproponowaliśmy przygotowanie od podstaw dedykowanej strony typu landingpage. Strona oprócz podstawowych informacji zawierała formularz kontaktowy dla tych użytkowników, którzy chcieli poznać szczegóły oferty klienta. Na wytypowane frazy uruchomiona została kampania Google AdWords.
Kampania Google AdWords prowadzona była przez 7 dni, podczas których landingpage odwiedziło 968 osób. Formularz kontaktowy został wypełniony przez 145 osób. Konwersja wyniosła 15%. Spośród wszystkich, którzy zostawili swoje dane, niemal 40 osób spełniało ostateczne kryteria i otrzymało pełną ofertę współpracy.
Dobrze zoptymalizowana kampania pozyskująca leady nie musi być droga! Zapytaj nas o szczegóły.