Strona sprzedażowa, czy też sklep internetowy spełnia swoje zadanie, kiedy dociera do dużej liczby osób, oferując im założone usługi lub produkty. Jeden z naszych nowych klientów poprosił o wdrożenie działań, które zaowocowałyby zwiększeniem ruchu organicznego w jego sklepie. Sklep działał od niemal 2 lat.
Po przeprowadzonym audycie SEO uzyskaliśmy mnóstwo cennych informacji dotyczących witryny. Wartościowy content oraz skutecznie prowadzony link building dawały mocne podstawy do tego, by poprowadzić kampanie Google AdWords. Problematyczne były jedynie wybrane przez klienta i wdrożone przez poprzednią firmę frazy kluczowe, na podstawie których prowadzone były działania SEO. Zaleceniem po audycie była zmiana fraz kluczowych wytypowanych do kampanii oraz delikatna optymalizacja strony pod kątem SEO.
Zmiana SEO (optymalizacja strony) oraz dobranie nowych fraz kluczowych już w pierwszym tygodniu poprawiło widoczność strony w Internecie. Dodatkowym czynnikiem było wdrożenie całkiem nowej kampanii AdWords.
Przeindeksowanie strony, w pierwszym tygodniu pokazało, jak nasze działania skutecznie zrealizowały cel klienta. Utrzymanie pozycji stało się dla nas jedynie formalnością!
Frazy kluczowe są istotnym elementem pozycjonowania, ale nie są jedynym czynnikiem uskuteczniającym działania pozycjonujące.