Klient z branży e-commerce poprosił o poradę dotyczącą zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym, istniejącym od 2010 roku. Kampanie przygotowane przez konkurencję nie dawały spodziewanego rezultatu. Zaproponowaliśmy klientowi objęcie jego kampanii audytem oraz wdrożenie wniosków dotyczących możliwej optymalizacji kampanii AdWords pod kątem wzrostu konwersji.
Przeprowadziliśmy audyt SEO, który wykazał, że optymalizacja kampanii będzie skutkować poprawieniem konwersji i wzrostem sprzedaży w sklepie. Budżet, którym dysponował klient pozwolił dodatkowo na przygotowanie nowych kampanii, w tym kampanii remarketingowej, kierowanej do użytkowników, którzy przynajmniej raz dokonali zakupu poprzez platformę sprzedażową klienta.
Dzięki naszemu doświadczeniu postawiliśmy na kierowanie reklam w grupach do konkretnych grup docelowych, do których kierowane były poszczególne produkty. Po pierwszym miesiącu udało się nam zanotować wzrost konwersji z kampanii AdWords aż o 8,5%. Dodatkowo dzięki optymalizacji udało się nam zredukować stawki w kampaniach już prowadzonych, przez co klient za dotychczasowe działania zapłacił mniej.
Kampanie marketingowe mogą zwiększyć konwersję, podobnie, jak dokładne opracowanie grupy docelowej, do której kierowana jest kampania AdWords.