41 procent o tyle obniżyliśmy koszt pozyskania leada z AdWords

Zadanie:

Jednym z najtrudniejszych klientów, zawsze jest ten, kto wcześniej korzystał z jakiejś formy reklamy i w jego przypadku z różnych powodów ta forma nie sprawdziła się. Jeśli w grę wchodzi pozycjonowanie, czynników ważących o powodzeniu kampanii jest bardzo dużo. Nie ma jednego sprawdzonego sposobu pozycjonowania, który odnieść można do różnych klientów nawet w momencie, jeśli oferują zbliżony profil usług lub mają zbliżone cele.

Prowadzącemu od wielu lat działania rekrutacyjne klientowi zależało na pozyskaniu nowych klientów ich usług. Klient działał dwutorowo – z jednej strony pozyskiwał pracowników z zagranicy (głównie Ukraina, Węgry, Polska),  z drugiej pracodawców (głównie Anglia, Niemcy, Włochy) dla zarejestrowanych w swojej bazie danych specjalistów.

Celem prowadzonych kampanii była rejestracja użytkowników w dedykowanym systemie, który określał parametry obu stron i tym samym dobierał określonych w bazie pracowników do konkretnych ofert pracy udostępnianych przez zarejestrowanych pracodawców.

Klientowi zależało na optymalizacji kampanii pod kątem kosztów oraz konwersji (ilości nowych rejestracji względem użytkowników odwiedzających stronę).

Działanie:

W pierwszym ruchu poprosiliśmy o raport z dotychczasowych działań SEO i sami przeprowadziliśmy audyt SEO oraz audyt UX. Po przeanalizowaniu wyników zaproponowaliśmy przygotowanie prostych stron landingowych w języku ojczystym dla każdego target, zamiast kierowania wszystkich użytkowników na bazową stronę firmy.

Do przygotowanych w ten sposób stron dopasowaliśmy osobne kampanie Google AdWords w tym kampanie bannerowe, kierowane na rynek lokalny. Teoretycznie zmniejszyliśmy zasięg odbiorców poszczególnych treści, ale zawęziliśmy też jego grupę docelową, przez co kampanie stały się bardziej produktywne i miały większą konwersję.

Efekt:

Strony landingowe wymagały od użytkowników określonego działania (rejestracji), co przełożyło się bezpośrednio na wzrost konwersji. Mniejsze kampanie, pomimo ich zwiększonej ilości miały lepszy odbiór dzięki dokładnemu określeniu target, a ich optymalizacja pozwoliła na obniżenie kosztów aż o 41 %.

Dzięki nam klient płacił mniej za kampanie o lepszej skuteczności!

 

Ciekawostka:

Optymalizacja kampanii AdWords może pomniejszyć ich koszty przy zachowaniu co najmniej takich samych wyników!


Korzyści wynikające ze współpracy z nami:

Wysoki poziom bezpieczeństwa

Nasi specjaliści gwarantują optymalne wykorzystanie budżetu na kampanie reklamowe.

Wystawiamy szczegółowe i rzetelne raporty

Cykliczne i szczegółowe raporty to nasza podstawa efektywnej współpracy z klientem.

Oszczędzamy Twoje pieniądze i czas

Zapewniamy kompleksową obsługę klienta dzięki czemu Twoja firma nie musi szukać dodatkowych rozwiązań.

Najlepsze efekty

Skuteczne działania SEO i SEM powodują wzrost ruchu jak i konwersji co przekłada się na znaczące efekty sprzedażowe.

Budowanie szybkiego zasięgu

Nasi klienci już w pierwszy miesiącu mają konwersję z naszych działań.

Dlaczego my?

Wysoka terminowość wykonywania zleceń

Pozycjonujemy w 11 przeglądarkach

Nasi specjaliści potwierdzają wiedzę certyfikatami

Najlepsze na świecie narzędzia

Szybkie efekty prowadzonych kampanii

Certyfikaty potwierdzające naszą skuteczność