Usługi – Audyty – Audyt treści

Treści na Twojej stronie internetowej mogą być napisane dobrze, ale czy masz pewność, że docierają do Twojego klienta, są dla niego zrozumiałe i czytelne? A co z wyszukiwarkami? Przecież one też powinny odczytywać treści zawarte na Twojej stronie www, żeby móc je indeksować.

Audyt content marketingowy pomoże Ci określić:

  • Poprawność stylistyczną i językową tekstów.
  • Zgodność treści z zasadami SEO.
  • Odpowiednią formę komunikacji z klientem.

Content Marketing staje się powoli coraz bardziej popularną formą reklamy. Treści publikowanych w Internecie jest wiele, dlatego tak ważne jest, by nasze nie tylko angażowały użytkowników stanowiąc tło dla konwersji, ale przede wszystkim były zoptymalizowane pod kątem SEO.

Podobnie, jak w przypadku budowania kampanii AdWords, również i kampanie kontent marketingowe wymagają odpowiedniego przygotowania, jakim może i powinien być właśnie audyt treści.

Dzięki niemu dowiesz się:

  • Czy Twoje treści są we właściwy sposób sformatowane; czy posiadają nagłówki, czy są odpowiednio nasycone słowami kluczowymi? (poprawność SEO)
  • Czy Twoje treści nie zawierają błędów stylistycznych, ortograficznych, językowych; cy są napisane poprawną polszczyzną? (poprawność językowa)
  • Czy Twoje treści posiadają poprawna formę, dopasowaną do grupy odbiorców i angażującą daną grupę do podjęcia określonego, celowego działania? (dopasowanie do targetu)

Audyt treści powinien być traktowany jako podstawowe narzędzie weryfikowania działań content marketingowych. Warto powtarzać go cyklicznie badając rynek i zachodzące w nim zmiany.

Dopytaj nas o szczegóły i zamów audyt treści swojej witryny.

 


Korzyści wynikające ze współpracy z nami:

Wysoki poziom bezpieczeństwa

Nasi specjaliści gwarantują optymalne wykorzystanie budżetu na kampanie reklamowe.

Wystawiamy szczegółowe i rzetelne raporty

Cykliczne i szczegółowe raporty to nasza podstawa efektywnej współpracy z klientem.

Oszczędzamy Twoje pieniądze i czas

Zapewniamy kompleksową obsługę klienta dzięki czemu Twoja firma nie musi szukać dodatkowych rozwiązań.

Najlepsze efekty

Skuteczne działania SEO i SEM powodują wzrost ruchu jak i konwersji co przekłada się na znaczące efekty sprzedażowe.

Budowanie szybkiego zasięgu

Nasi klienci już w pierwszy miesiącu mają konwersję z naszych działań.

Dlaczego my?

Wysoka terminowość wykonywania zleceń

Pozycjonujemy w 11 przeglądarkach

Nasi specjaliści potwierdzają wiedzę certyfikatami

Najlepsze na świecie narzędzia

Szybkie efekty prowadzonych kampanii

Certyfikaty potwierdzające naszą skuteczność

Usługi – Audyty – Audyt treści

Treści na Twojej stronie internetowej mogą być napisane dobrze, ale czy masz pewność, że docierają do Twojego klienta, są dla niego zrozumiałe i czytelne? A co z wyszukiwarkami? Przecież one też powinny odczytywać treści zawarte na Twojej stronie www, żeby móc je indeksować.

Audyt content marketingowy pomoże Ci określić:

  • Poprawność stylistyczną i językową tekstów.
  • Zgodność treści z zasadami SEO.
  • Odpowiednią formę komunikacji z klientem.

Content Marketing staje się powoli coraz bardziej popularną formą reklamy. Treści publikowanych w Internecie jest wiele, dlatego tak ważne jest, by nasze nie tylko angażowały użytkowników stanowiąc tło dla konwersji, ale przede wszystkim były zoptymalizowane pod kątem SEO.

Podobnie, jak w przypadku budowania kampanii AdWords, również i kampanie kontent marketingowe wymagają odpowiedniego przygotowania, jakim może i powinien być właśnie audyt treści.

Dzięki niemu dowiesz się:

  • Czy Twoje treści są we właściwy sposób sformatowane; czy posiadają nagłówki, czy są odpowiednio nasycone słowami kluczowymi? (poprawność SEO)
  • Czy Twoje treści nie zawierają błędów stylistycznych, ortograficznych, językowych; cy są napisane poprawną polszczyzną? (poprawność językowa)
  • Czy Twoje treści posiadają poprawna formę, dopasowaną do grupy odbiorców i angażującą daną grupę do podjęcia określonego, celowego działania? (dopasowanie do targetu)

Audyt treści powinien być traktowany jako podstawowe narzędzie weryfikowania działań content marketingowych. Warto powtarzać go cyklicznie badając rynek i zachodzące w nim zmiany.

Dopytaj nas o szczegóły i zamów audyt treści swojej witryny.