Audyt konwersji

Usługi – Audyty – Audyt konwersji

Konwersją nazywamy określone lub oczekiwane działanie użytkownika naszej strony internetowej. Jeśli zatem nastawiamy się na sprzedaż usług naszą konwersją będzie zakupienie przez odwiedzającego witrynę konkretnej usługi. Jeśli nasza strona jest stroną informacyjną, która ma skłonić do kontaktu, to konwersją będzie ilość przesłanych przez stronę zapytań. W momencie, gdy budujemy bazę mailingową konwersją, czyli działaniem pożądanym będzie zarejestrowanie maila w newsletterze. Dla przedsiębiorców konwersja może być różna, w zależności od tego, jakich działań oczekują oni od internautów odwiedzających ich stronę www.

Konwersja jest mierzona za pomocą tzw. współczynnika konwersji, czyli ilości wykonanych (zamierzonych) działań w stosunku do liczby odwiedzających stronę użytkowników.

Dlaczego warto przeprowadzić audyt konwersji?

  • Ponieważ możemy zmniejszyć tzw. „pusty ruch” na stronie poprzez doprecyzowanie wytycznych kampanii Google Adwords
  • Ponieważ możemy lepiej dobrać słowa kluczowe, co spowoduje, że naszą stronę będą odwiedzać internauci zainteresowani dokładnie określonym produktem lub usługą

Oba te czynniki znacząca podniosą efekty oczekiwanych przez nas działań, a założone cele będzie prościej realizować. Ponadto audyt konwersji pozwala określić w jakim stopniu witryna spełnia założenia i cele oraz jakie zmiany są konieczne, by w określonym czacie przynosiła wymierne korzyści.

Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się więcej.

 


Korzyści wynikające ze współpracy z nami:

Wysoki poziom bezpieczeństwa

Nasi specjaliści gwarantują optymalne wykorzystanie budżetu na kampanie reklamowe.

Wystawiamy szczegółowe i rzetelne raporty

Cykliczne i szczegółowe raporty to nasza podstawa efektywnej współpracy z klientem.

Oszczędzamy Twoje pieniądze i czas

Zapewniamy kompleksową obsługę klienta dzięki czemu Twoja firma nie musi szukać dodatkowych rozwiązań.

Najlepsze efekty

Skuteczne działania SEO i SEM powodują wzrost ruchu jak i konwersji co przekłada się na znaczące efekty sprzedażowe.

Budowanie szybkiego zasięgu

Nasi klienci już w pierwszy miesiącu mają konwersję z naszych działań.

Dlaczego my?

Wysoka terminowość wykonywania zleceń

Pozycjonujemy w 11 przeglądarkach

Nasi specjaliści potwierdzają wiedzę certyfikatami

Najlepsze na świecie narzędzia

Szybkie efekty prowadzonych kampanii

Certyfikaty potwierdzające naszą skuteczność

Usługi – Audyty – Audyt konwersji

Konwersją nazywamy określone lub oczekiwane działanie użytkownika naszej strony internetowej. Jeśli zatem nastawiamy się na sprzedaż usług naszą konwersją będzie zakupienie przez odwiedzającego witrynę konkretnej usługi. Jeśli nasza strona jest stroną informacyjną, która ma skłonić do kontaktu, to konwersją będzie ilość przesłanych przez stronę zapytań. W momencie, gdy budujemy bazę mailingową konwersją, czyli działaniem pożądanym będzie zarejestrowanie maila w newsletterze. Dla przedsiębiorców konwersja może być różna, w zależności od tego, jakich działań oczekują oni od internautów odwiedzających ich stronę www.

Konwersja jest mierzona za pomocą tzw. współczynnika konwersji, czyli ilości wykonanych (zamierzonych) działań w stosunku do liczby odwiedzających stronę użytkowników.

Dlaczego warto przeprowadzić audyt konwersji?

  • Ponieważ możemy zmniejszyć tzw. „pusty ruch” na stronie poprzez doprecyzowanie wytycznych kampanii Google Adwords
  • Ponieważ możemy lepiej dobrać słowa kluczowe, co spowoduje, że naszą stronę będą odwiedzać internauci zainteresowani dokładnie określonym produktem lub usługą

Oba te czynniki znacząca podniosą efekty oczekiwanych przez nas działań, a założone cele będzie prościej realizować. Ponadto audyt konwersji pozwala określić w jakim stopniu witryna spełnia założenia i cele oraz jakie zmiany są konieczne, by w określonym czacie przynosiła wymierne korzyści.

Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się więcej.