Audyty

Audyty mogą dotyczyć wielu obszarów działania Twojej firmy. My skupiamy się na tych działaniach, które są dla Ciebie istotne w kontekście wzrostu sprzedaży, pozyskiwania klientów oraz pozycjonowania strony.

 

Jakie audyty wykonujemy?

Zajmiemy się kompleksowo każdym obszarem działania Twojej witryny związanym z Internetem. W zależności od tego, co chcesz wiedzieć lub jakie są Twoje cele jesteśmy w stanie z pomocą specjalnych narzędzi określić:

  • Które obszary w Twojej witrynie wymagają naprawy bądź zmiany?
  • W jaki sposób wydawane są środki na kampanie SEO/SEM i co w tym zakresie można poprawić, by uzyskać tym samym kosztem lepsze wyniki.
  • Które treści wspomagają działania SEO?
  • W jakim stopniu wybrane obszary Twojej witryny spełniają swoje cele.

Dlatego właśnie w ramach naszych usług przygotowaliśmy kompleksowe audyty i raporty audytowe dotyczące obszaru

  • AdWords (płatne kampanie reklamowe),
  • konwersji (współczynnik wykonania określonego działania w stosunku do odwiedzających stronę www),
  • treści (audyt contentowy sprawdzający w jakim stoniu witryna jest przyjazna użytkownikom oraz wyszukiwarkom),
  • UX (audyt użyteczności, określający prostotę i funkcjonalność serwisu oraz jego odbiór przez przeciętnego użytkownika),
  • SEO (określający zasadność działań pozycjonujących w oparciu o najnowsze programy)

Nasi klienci otrzymują kompleksowe informacje, które poprzez optymalizację pomagają zweryfikować i poprawić wdrożone już działania niejednokrotnie prowadząc do zmniejszenia kosztów przeznaczanych na reklamę w sieci.

Specjaliści z dziedziny SEO, Content Marketingu oraz Web – Developerzy mogą Dla Ciebie przygotować:

Audyt AdWords Audyt konwersji Audyt treści Audyt użyteczności (Audyt UX) Audyt SEO

Korzyści wynikające ze współpracy z nami:

Wysoki poziom bezpieczeństwa

Nasi specjaliści gwarantują optymalne wykorzystanie budżetu na kampanie reklamowe.

Wystawiamy szczegółowe i rzetelne raporty

Cykliczne i szczegółowe raporty to nasza podstawa efektywnej współpracy z klientem.

Oszczędzamy Twoje pieniądze i czas

Zapewniamy kompleksową obsługę klienta dzięki czemu Twoja firma nie musi szukać dodatkowych rozwiązań.

Najlepsze efekty

Skuteczne działania SEO i SEM powodują wzrost ruchu jak i konwersji co przekłada się na znaczące efekty sprzedażowe.

Budowanie szybkiego zasięgu

Nasi klienci już w pierwszy miesiącu mają konwersję z naszych działań.

Dlaczego my?

Wysoka terminowość wykonywania zleceń

Pozycjonujemy w 11 przeglądarkach

Nasi specjaliści potwierdzają wiedzę certyfikatami

Najlepsze na świecie narzędzia

Szybkie efekty prowadzonych kampanii

Certyfikaty potwierdzające naszą skuteczność

Audyty mogą dotyczyć wielu obszarów działania Twojej firmy. My skupiamy się na tych działaniach, które są dla Ciebie istotne w kontekście wzrostu sprzedaży, pozyskiwania klientów oraz pozycjonowania strony.

 

Jakie audyty wykonujemy?

Zajmiemy się kompleksowo każdym obszarem działania Twojej witryny związanym z Internetem. W zależności od tego, co chcesz wiedzieć lub jakie są Twoje cele jesteśmy w stanie z pomocą specjalnych narzędzi określić:

  • Które obszary w Twojej witrynie wymagają naprawy bądź zmiany?
  • W jaki sposób wydawane są środki na kampanie SEO/SEM i co w tym zakresie można poprawić, by uzyskać tym samym kosztem lepsze wyniki.
  • Które treści wspomagają działania SEO?
  • W jakim stopniu wybrane obszary Twojej witryny spełniają swoje cele.

Dlatego właśnie w ramach naszych usług przygotowaliśmy kompleksowe audyty i raporty audytowe dotyczące obszaru

  • AdWords (płatne kampanie reklamowe),
  • konwersji (współczynnik wykonania określonego działania w stosunku do odwiedzających stronę www),
  • treści (audyt contentowy sprawdzający w jakim stoniu witryna jest przyjazna użytkownikom oraz wyszukiwarkom),
  • UX (audyt użyteczności, określający prostotę i funkcjonalność serwisu oraz jego odbiór przez przeciętnego użytkownika),
  • SEO (określający zasadność działań pozycjonujących w oparciu o najnowsze programy)

Nasi klienci otrzymują kompleksowe informacje, które poprzez optymalizację pomagają zweryfikować i poprawić wdrożone już działania niejednokrotnie prowadząc do zmniejszenia kosztów przeznaczanych na reklamę w sieci.

Specjaliści z dziedziny SEO, Content Marketingu oraz Web – Developerzy mogą Dla Ciebie przygotować:

Audyt AdWords Audyt konwersji Audyt treści Audyt użyteczności (Audyt UX) Audyt SEO